2.5.2013

KENKIÄ MÄ METSÄSTÄN..

..mutta kun en tiedä millaiset haluisin? Minkä malliset, haluunko tismalleen mun ylppärimekon väriset? Oisko värikäs ja täysin mun mekosta poikkeava väri kivan erilainen? Apuaa!
 

kuvat: Nelly.com
 
1. Kengän väri ois aika lähellä mekon väriä, se nimittäin on vaaleanpunertavanbeigen ja puuterin(?)sekoitus.. en oikeesti osaa yhtään sanoo "minkä" värinen se on:-D  En oo varma haluunko sekä mekon että kenkien kuitenkaan olevan samaa väriä.
2. Mun mielestä keltainen on aivan ihana väri - varsinkin kengissä- ja sen takia mä oikeestaan valkkasin nää Nelly.com: ista bongatut kengät tähän kollaasiin. Aivan ihanat ja ois hauskaa jos värit olisi ihan eri ääripäistä.
3. Nää valkoiset valloitti mun sydämen ihan vaan jo pelkästään ton solmittavan rusetin vuoksi, haha:-D Kaiken kaikkiaan suloiset, muttei ehkä mekon kanssa sopivat kengät.
4. Mustat korkkarit on ajattomat, ja näissä toi paksumpi pohja on tosi kiva. Mustat on kuitenkin niin perusvalinta, eikö?

Mitäs mieltä te ootte, mitkä näistä miellyttää eniten teidän silmää? Minkä kengän uskoisitte käyvän parhaiten mun mekon kanssa? Saas nähdä minkätyyliset kengät mä loppujen lopuksi kotiutan, ensviikolla nimittäin lähdetään äidin kanssa kiertelemään kauppoja ja kattelee sopivia kenkiä, sekä ostamaan yo-lakki!

2 kommenttia:

kirsikoo kirjoitti...

Mä ottaisin joko keltaset tai mustat noista. Ite en haluis (eikä mulla ollutkaan) saman värisiä kenkiä puvun kanssa :)

Nea kirjoitti...

kirsikoo - Mäkin alan pikkuhiljaa kallistua jompiin kumpiin noista:)