13.5.2013

MAKE UP, NO MATTER WHAT

Ajattelin vielä nopeena tulla laittamaan teille kuvat mun meikeistä, joita tällä hetkellä tulee nassulle laitettua. Kuvat ei oo sieltä parhaimmasta päästä, mut ehkä mä joku päivä teen teille `vaihe vaiheelta`- postauksen jossa meikkaan itteni alusta asti niin näätte paremmin mun meikkirutiinin:-)!




Siinäpä näkyy tällä hetkellä käytössä olevat meikit, kuvasta puuttuu nyt poskipuna mutta sitä mä harvemmin kyllä käytänkin!
Ekana mä levitän kasvoille meikkivoiteen, ja tää yksilö on mun iholle sopivin vaihtoehto ainakin tähän mennessä kokeilluista!
Seuraavaks nassulle päätyy Chanelin aurinkopuuteria..
..jonka jälkeen pohjustan luomet luomiväriä varten, mutta tietysti unohdin napsasta kuvan itse luomiväristä. Anyways, sitä on alhaalla näkyvässä Cliniquen luomiväri-duossa, se on haalean vaaleenpunasta.
 Kun oon laittanut luomet, on vuorossa kulmat jotka laitan yleensä ihan vaan tolla tummemmalla matalla luomivärillä tai Rimmelin kulmakynällä.
Kulmiin laitan vielä geeliä, jotta ne mokomat pysyy edes jollain lailla kurissa!
Sitten vuorossa on ripsiväri..
.. ja viimeisenä laitan vähän Chanelin hohtopuuteria!
Siinäpä mun päivittäin käyttämäni meikit. Löytyykö teiltä samoja? Mitä teidän käytetyimpiin meikkeihin kuuluu:-)?

Ei kommentteja: